poniedziałek, 1 września 2014

Spełnienie marzenia

Cześć, mam na imię Alicja i razem z mężem remontuję nasz dom. Szczerze mówiąc, ja raczej organizuję, planuję i zarządzam tym remontem, a mąż wraz z ekipami roboczymi wykonuje wszelkie prace. W każdym razie, postanowiłam założyć bloga, na którym opisywać będę nasze przeboje związane z tym remontem.

Zawsze marzyło mi się, żeby mieć swoją własną saunę, tak więc kiedy postanowiliśmy z mężem zabrać się za remont domu, uznałam, że jest to dobra okazja do tego, by podjąć temat. Małżonek niechętnie, ale zgodził się, pod warunkiem, że nie będą to jakieś olbrzymie koszty. Zaczęłam więc przeglądać w internecie oferty różnych firm, a także rodzaje saun. Ostatecznie zdecydowałam się na saunę infrared, która ma działanie nie tylko takie jak tradycyjna sauna sucha, ale również lecznicze. Uznałam, że skoro już decydujemy się na saunę, to chcę, aby było z niej jak najwięcej korzyści.


Napiszę Wam na ten temat nieco więcej. Sauny infrared znajdują ogromne zastosowanie w rehabilitacji, ponieważ elektromagnetyczne promieniowanie podczerwone, któremu ulega ciało podczas korzystania z takiej sauny jest podobne do działania promieni słonecznych. Oznacza to, że promieniowanie to daje ciepło i zapewnia dobre samopoczucie, przy czym nie oddziałują, jak w przypadku promieni słonecznych, szkodliwe promienie UV. Wynika to z innego źródła ciepła. W każdym razie, nie mogę się już doczekać, aż w końcu skorzystam z naszej prywatnej sauny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz